Saturday, July 21, 2012

Sebijik macam Annoying Orange :P

Sahabat ? Korang mesti lah tahu kan . Kita memang dah banyak kenal dengan semua orang yg dipanggil kawan , tapi tak semua yang boleh perasaan kita kan . Even m yg annoying pon ada , selfish , gedikss . Zzz , i hate all of them . Serius , walaupon aku dengan kau sama jantina . Tapi jangan menggedik , pegang tangan aku , buat muka manja kau . Walaupon tu semua kau nak curah kasih syg sbgai kawan . Hello , aku bukan jenis yang macam tu okeyhh . Lepas tu nak sayang-2 segala , what the fish man !please lah , jgn buat perangai kau yang terkutuk tuh . Aku sengaja je senyum depan korang , tpi hanya Allah je yang tahu perasaan aku , last warning untuk kau , jgn menggedik , even bukan dgn aku or org lain . Geli do , korang ber'mesra' sambil letak kepala together time class . Kau suka ke dipanggil 'lesbian' . Dah cukup lahh , penat je aku mengutuk kau time puasa nie , kurang pahala aku . Done my essay , HAHAHA :'D

No comments:

Post a Comment