Saturday, August 4, 2012

Dia .

Hah , sekarang aku dengan dia rajin whatsapp . Tapi time cuti je lahh , katanya nak belajar . Tapi aku gadoh dengan dia sebab ejek dia jiwang . Adushh , dah lahhh dia tuhh kaki panas baran . Kitaorang tak tegor pon , aku dah cakap sorry tapi dia balas '...' je . Sakit kan hati , mungkin dia dah tidur . Atau mungkin dia malas nak balas . Aku bukan suka dia sangat pon , sebab cepat panas baran . Tak suka aku , nanti sendiri tension . Tapi chat dengan dia best sebab dia amik berat pasal islam . Kekadang tanya , dah solatt belom ? Pergi terawih tak . Dia tak suka couple segala . Aku pon tak suka jugak dahh . Sudah insaf , kesal kisah lama dengan DIA . Fuyooo , best gila arituhh dia tegor aku bhaii . " aziqah-2 , group yg aku buat ada lagi ? Nanti add aku eahh ?! Tapi time tuhh aku takda mood pon nak layan dia . Terlepas lagi , budak rendah sebok tanya pasal dia . Aigooo , tuu je kott .

No comments:

Post a Comment