Monday, August 6, 2012

Kenapa dengan dia ?

Deyy , dulu kita rajin sesangat mesej ann ? Aku rindu kau bongokk , serius . Banyak mesej yang sweet-2 , muhahahaha . Tapi harituu , da lama dahh . Fon aku rosak , anta kedai . Dia format semuanya , abes ... Gambar , mesej semua hilang . Sayang seyhh , semua tuhh hilang . Tapi  aku pelik sebab , time tuhh dia tengah ehemm dengan orang lain . Tapi dia cakap benda yg merepek dengan aku , dia kata walaupon dia couple dengan orang lain , dia cakap dia sayang aku . Dia kata kalau dah besar nnt , dia nak kahwin dengan aku . Dia suruh aku tunggu dia . Merepek kan -..- ? Tapi kenapa dia cakap macam hah ? Lelaki semua macam tuh ke ? Dia cakap cam tuh , dia ingat aku tak sakit hati ke hah ? Sakitt woii , kau pikir aku ni ape hah ? Suruh aku tunggu kau pulakk , gila punya orang --' . Tapiiiiiiii , itu semua dulu . Sekarang kau dah lain , aku dah lain . Kau tipuuu aku semuanya . Kau bagi aku rantai , time tuhh kita dah clash . Kau 'ehemm' dengan si tuttt kau yang aku kenal pulak tuhh . Dulu aku tak matang , aku cuba tarik perhatian kau , aku konon-2 pakai rantai tuhh depan kau . Tapi kau sayang kan dia sangat . Then , aku putus asa . Next monthhhhhhhhh , aku dengan kau balik . Kita tahan sampai berbulan lamanya , tapi kita jarang bertegor kan ? Sebab malu punya pasal . Aku rapat dengan Adam sesangat , setiap pagi mesti dia datang rumah aku , ajak keluar . Sweet kan dia ? Hahaha . Ada sampai , dia kata 'jija aku suka kau , kau nak couple dengan aku tak' ? Perhh , terkedu aku . Disebabkan aku sayang kau dan kekejaman aku , aku cakap dengan kau . Awak , adam minta couple dengan saya , macam mana ni ? Dia balas , tapi awak suka dia ke ? Kalau awak suka dia awak pergi lahh dengan dia . HAHA . Cakap lahh balik , apa lahh awak ni saya sayangkan awak , macam mana lahh saya nak pergi dekat dia pulakk . Terima kasihh awak . Si kechikk kesayngan aku nie pulak hasut , suruh dengan adam . Aku cakap taknak lahh , adam sedihh time tuhh bhaii . Hahaah , korang kena tawuu , aku sayang semua kawan aku :'D

No comments:

Post a Comment